Tuesday 19 April 2011

Lupa ...

Ini pasal lupa...
Semua orang pernah lupa kan ?
even aku sendiri pun pernah lupa.
Lupa yang mcm mana tu? hahaaaa .
Aku seorang yang sangat sangat sangatlahh pelupa.
Kadang-kadang bila aku kenangkan nasib aku akn dtg mcm mana lah kan ??
hahai , belum tua dah lupa!!!

Lupa aku ni rasanya dah tahap yang kritikal kot,
Sampai mak ayah aku pun bengang dengan aku.
selalu sgt lupa. Benda yang aku lupa kdg2 tu mmg tk masuk akal pun.

Lupa bawak I/C ,
Lupa bwk kasut kerja time kerja,
Lupa letak handphone kat mana,
Lupa letak tiket bas kt mana,
Lupa letak purse kat mana,
Lupa pakai helmet, (yg ni buat2 lupa, heee)
Lupa  time bila nak tukar gear kereta, ( slalu time jamm)
Lupa pakai sitbelt,
Lupa nak bagi signal,
Lupa nak sidai baju yg dah dibasuh, (lama dah rendam)
Lupa nak makan, (time lapar baru teringat)
Lupa nak bawak duit,
Lupa nak bawak buku,
Lupa nak siapkan homework,
Lupa esok ada class,
Lupa ada test bila,
Lupa letak kunci bilik kat mana,
Lupa lupa lupa lupa lupa lupa.
semuanya lupa.

Puncanya aku selalu sgt kata kat mak aku , aku lupa! sdgkan aku tk lupa pun.
haa, hambek kau bahagian.
Aku sekarang dah jadi seorang yg pelupa.
sampai mak dan ayah aku kata,
kalau aku kawen nnt aku lupa laki aku siapa????? HAHAAAA.
Sampai macam tu sekali aku punya lupa.
nasib badan laa nak buat mcm mana .

So, moralnya.
jgn laa selalu sgt ckp kita lupa.
nanti bila dh dapat lupa mcm aku nih susah.
Sakit hati dgn diri sendiri pun ada kadang2! Hahaaiiiii

No comments:

Post a Comment