Thursday 18 August 2011

Riak sikit je nih. hehe


Rasanya dah lama aku biarkan blog aku nih berserawang! Haha
Bukan takde cerita nak di ceritakan. Cuma malas nak menaip je nih. hehe.
Hmmm. nak cerita apa eh. Hem hem hem. 
Haaa, Semalam aku telah menebas paper Selling dengan baiknya.
Alhamdulillah amin. apa yg aku baca dan fahamkan tu masuk.
Ada laa sikit sikit yg tk dpt jawab. But overall Terbaikk!!  Berkat usaha dan izin Allah jugak. hee
Berbunga bunga hati bila tengok soalan esei. Tapi yang buat risau nya aku guna ayat sendiri. haha. Ntah Sir faham ke tidak. Hope dia faham laa tuh. Ayat pasar je. Nak guna ayat Bombastik mak kureng cerdik sikit. Hihi. kalau nak menghafal semua matilanak. berdarah kepala otak aku nak mengingat 5 chapter tu. huhu . Buatnya Miskomunikesyen? Naya makcik! haha . Haa, Sudah lahh! yang lepas biar lepas.
Sekarang kena study macro pulok.
Haishh, aku lemah sikit bab bab ilmu hisab nih. Takpe chayokk Eka ! Mesti boleh punya. hee ^^,

No comments:

Post a Comment