Saturday 20 August 2011

Suka suki aku je...

Assalamualaikum! haa, cek nak habaq mai nih.
Uitt, Terkeluaq bahasa utara pulok doh. hehe.
Mentang2 roomate dengan org penang naa. hahaa.
Blajaq laa sikit2 bahasa penang. Belung hok ghoyak ganu lagi nih.
Guane orang johor ghoyak ganu? buruk gok bunyi nye. hikhik:P

Cerita fasal bahasa nih, Housemate aku mcm2 bahasa ada.

Mmg satu Malaysia kitorang nih. hok mai dari penang ada, ganu ado, klate ado, perok ade, nogori pon ada gak. Haa, dah boleh belajar loghat negeri masing2 dah nih.
Tk payah nak amik kelas bahasa ke apa. Cukup pakej! Free of charge je. Hehee.

uhukk! Apa aku nak cerita td ekh? haha.
Boleh pulak cerita fasal bahasa. atoyyy.
Haaa, fasal paper Macro tadi. Alhamdulillah. Dapat jugak aku menjawabnya dengan senang hati skali. Syukur sgt sgt sbb bernasib baik. Assignment yg mdm bg mmg ada hikmahnya. Fiuhhh. Hope next paper e-comm yg baru belajar smpi chapter 2 nih boleh mmbantu. Even dlm test masuk sampai chapter 4. Huhh, nak kena study sndri lagi. Tapi tkpe dimana ada jln disitu ada'highway'. kan kan kan? Ahaahahaa :D

Dah laa, penat nk mengarut panjang lebaq.
Dah penat menngajar c tyra melilit shawl hala hala hana tajima nih. hukk
nak smbung esok pulak. haha. Puas aku gelakkan sapa yg buat video tutorial pki shawl kt youtube. mcm2 jenis org ada. Yg cover cun nya lain. yg control suaranya jgn ckplah.
ternganga je tgk. Ada yg okayy tu okay lahh. haha.

Eh eh sudah lahh, mengutuk org pulak aku nih.
hikhik. Daaaa . bye bye ! 

No comments:

Post a Comment